Friday 12 April 2013

FINAL PROJECT


selamat pagi peepss ! korang ape khabar eyh ? siyesss dah lama gila tak update blog nie. tengok pun dah bersawang dah ni. fuh fuh fuh ! (tiup sawang).

entry kali nie nak cerita pasal FINAL PROJECT ! ! ! !
almaklumlah kan, aku nie dah sem last, so macam macam laa nak kene buat untuk mengiktirafkan diploma aku nanti. nak tak nak kena buat jugak laa. final project aku nie tak sama dengan budak elektrik, meki semua tu. mereka tu kene buat mesin-mesin bagai. aku tak payah. final project aku just search and typing. haaaaa kan senang cam tu. (jangan nak senang sangat laa. tak tido malam jugak)

tajuk final project aku "KRITERIA AHLI LEMBAGA PENGARAH SYARIKAT AWAM YANG TERSENARAI DI MALAYSIA".

haaa ! tu lah dia ~ di MALAYSIA baq hangggg ! sangat mencabarkan. orang lain buat research ambil masa 3,4 tahun, tapi aku just 3bulan je. nampak tak yang kitorang nie hebat. HAHAHAHA (gelak jahat). 

lepas dah siap report, konfem laa kene ada presentation right ? 

malas nak cerita panjang-panjang, bagi tengok gambar je laa.

tadaaaaaaa ! ! ! ! !

sebelum perbentangan project

semasa perbentangan

ni lahh supervisor kami, yang banyak beri tunjuk ajar.
dye memang sporting !

comelkan kami. =)

ok rasa tu je kot. minggu depan supervisor kami nak belanja makan dekat seoul garden ~ weeee


TERIMA KASIH , DATANG LAGI

No comments:

Post a Comment

cer kome komen sikit kat sini :D

hakmiliknazirahfarhainabaserudin